Blog Sedang Diubah Suai

Nantkan Mabz Production

Blog Dalam Pembinaan Mengikut The Making Of ABC

Assalamualaikum, blog ini dalam proses pembinaan dan posting ini pon adalah salah satu daripada proses pembinaan mengikut tutorial yang telah dibuat oleh blog Aiz yang diberi nama The Making Of Aiz Batu Campur ( ABC ) Kenapa aku meletakkan gambar sirap bandung yang nampak agak sedap lagi segak dan penuh berkrim disebelah ini? sebabnya aku teringin nak minum sirap bandung yang hat jeneh lagutu punya, kalau la dapat satu insyaallah aku minum sampai licin macam kepala botak mawi.

Oh, sejak akhir- akhir ini kepala ku makin pusing sehingga 360 darjah dan telah membuatkan aku menjadi seorang manusia yang suka akan tahi cicak yang lembut dan cair, tidak lupa dengan kepanasannya. Peristiwa tersebut berlaku apabila aku tercampak masuk kedalam troli yang membawa simen, lalu aku terpusing- pusing di dalam troli tersebut lantas membuatkan kepalaku pusing sehingga 360 darjah seperti yang dinyatakan di dalam perenggan kedua baris pertama posting kali ini.

Sememangnya tercampak lalu dipusingkan di dalam troli simen sesuatu yang membolehkan jiwa ini terasa sakit dan kosong, tapi apakan daya. Aku termasuk ke dalam troli tersebut kerana telah ditolak oleh seekor makhluk yang bernama gero- gero dari keturunan syigostigo. makhluk tersebut berbuat sedemikian kerana pada 2 hari yang lepas aku telah membuat satu perkara yang membuatkan beliau marah iaitu korek hidung secara feeling yang amat.

Segala isi didalam posting ini banyak merapu dari hakikat, sila jangan percaya. 20% betul 80% merepek. ok, selamat menjamu selera. 20 minit kemudian. makan pun sudah , perut pon dah buncit, sekarang mari kita blah, calo bete kodaimas,tasyigo nero obotos peace~

0 Komen(s) :

SiLa Komen :

 
Copyright By En.Peanut Template By Dr.Aiman.© 2010 Dr.Aiman All Rights Reserved